Tue. Jan 25, 2022
ћирилица /латиница

“My Cinema” наставља приказивање два велика регионална хита

Извор: ФИЛТЕР

Биоскоп Мy Cinema Источно Сарајево, због великог интересовања гледалаца, од 13. до 15. децембра на репертоар враћа два сјајна регионална филмска остварења – драму „Божји човјек“ и комедију „Десет у пола“.

Духовна биографска драма „Божји човјек“ је интернационално филмско остварење ауторке Јелене Поповић снимано у Грчкој, а чија радња прати тежак живот светог Некатрија Егинског, као и његово праштање и инспиративну љубав. Филм је окупио успјешну глумачку поставу, глумце свјетског гласа а међу њима нашли су се добитник награде Златни Глобус, амерички глумац Мики Рурк, грчки глумац Арис Серваталис који у филму тумачи главну улогу, светог Некатарија, а важна рола у филму поверена је и звијезди руске кинематографије Александру Саши Петрову кога је домаћа публика завољела и упамтила у бисокопском руском хиту “Лед”.

Филм је је свој пут започео премијером у главној конкуренцији на овогодишњем Међународном Московском филмском фестивалу гдје је и понио награду публике за најбољи филм. „Божји човјек“ је наишао на сјајан пријем публике у биоскопу My cinema те се враћа на репертоар ради свих који га нису стигли погледати у првих пар дана приказивања.

На репертоар биоскопа од 13. децембра враћа се и ново остварење БХ оскаровца и аутора класика „Ничија земља“ Даниса Тановића, филм „Десет у пола“. Kомедија са Бранком Ђурићем Ђуром и Изудином Бајровићем те младим глумцима са Академије сценских умјетности у Сарајеву Kерим Чутуна и Хелена Вуковић протекле седмице је отворена у свим домаћим и регионалним биоскопима те је одмах засјела на прво мјесто топ листе најгледанијих филмова у БиХ са преко 11.000 гледалаца у првих седам дана приказивања.

Филм се догађа у пандемијом погођеном Сарајеву и прати двојицу сарајевских ћевабџија, пријатеља и антипода који се сукобљавају око квалитете ћевапа у њиховим радњама заправо преиспитујући животне одлуке и прихватајући неминовне промјене. Све се у Сарајеву може исмијавати и бити тема вицева, осим једне ствари, каже Тановић, а то је одговор на питање: Гдје су најбољи ћевапи у Сарајеву?

За седмицу од 16. децембра My Cinema најављује отварање нове комедије култног српског писца и аутора класика „Балкански шпијун“ и „Професионалац“ Душана Kовачевића под називом „Није тешко бити Човек“ те највећег свјетског блокбастера 2021.године, стриповског спектакла „Спајдер-Мен: Пут без повратка“ паралелно са отварањима у БиХ, региону и свијету.

Сви заинтересовани све информације биоскопа Мy Cinema могу пронаћи на званичној фејсбук страници и инстаграм профилу My Cinema Istočno Sarajevo.

Filter 2019